و اگر در آنچه بر تو نازل كرده‌ايم ترديد دارى، از آنها كه كتابهای پيش از تو را مى‌خوانند سؤال كن... ﴿سوره يونس: آیۀ ٩٤﴾
+2 امتیاز
آیا با قران یا هر روش دیگری میتوان افراد را جادو جمبل یا سحر نمود؟ آیات کتب مقدس در این زمینه چیست؟
در کلی و عمومی بوسیله ی
برچسب گذاری دوباره بوسیله ی

1 پاسخ

+2 امتیاز

خیر

به این آیه مهم از تورات مقدس دقت فرماید:

چون به زمینی که یهوه، خدایت، به تومی دهد داخل شوی، یاد مگیر که موافق رجاسات آن امتها عمل نمایی. و در میان تو کسی یافت نشود که پسر یا دختر خود را از آتش بگذرانند، و نه فالگیر و نه غیب گو و نه افسونگر و نه جادوگر، و نه ساحر و نه سوال کننده از اجنه و نه رمال و نه کسی‌که از مردگان مشورت می‌کند. زیرا هرکه این کارها را کند، نزد خداوند مکروه است وبه‌سبب این رجاسات، یهوه، خدایت، آنها را ازحضور تو اخراج می‌کند. نزد یهوه، خدایت، کامل باش. زیرا این امتهایی که تو آنها را بیرون می‌کنی به غیب گویان و فالگیران گوش می‌گیرند، و اما یهوه، خدایت، تو را نمی گذارد که چنین بکنی (آیات 9 الی 14 از فصل 18 صحیفه تثنیه، تورات مقدس)

دقت شود که علاوه بر اینکه فالگیری، افسونگری و جادوگری از رجاسات برشمرده شده، سوال کردن از مردگان نیز جزو همین رجاسات است و الله آن را حرام فرموده است. امروز شاهد هستیم که افراد بسیاری، از مردگان طلب حاجت و شفا می کنند و قبرهای پر از خاک و استخوان را مقدس می دانند و روی آنها را زینت می دهند و به زیارت آنها می روند. در حالیکه سوال و مشورت از مردگان در تورات پا به پای رمالی و جادوگری آمده است.

همچنین دقت فرمایید که یکی دیگر از روشهای رمالان و شیادان امروزی استخاره گرفتن است بطوریکه با حاشیه نویسی کردن دور آیات قرآن، قرآن را به وسیله شیادی و رمالی تبدیل کرده اند. در حالیکه قرآن برای اجرای احکام و فرایض آن نازل شده است، نه برای فالگیری!! 

 

بوسیله ی
...