خیر، چرا که وحی در معنای تکلم و نزول غیب از جانب الله یا همان نزول کتاب و بما انزل الله، صرفا بر رسولان و انبیاء مبعوث شده جاری گشته است و احدی بغیر از یک رسول و نبی الهی نمی تواند وحی را دریافت نماید:
عَالِمُ الْغَيْبِ فَلَا يُظْهِرُ عَلَىٰ غَيْبِهِ أَحَدًا إِلَّا مَنِ ارْتَضَىٰ مِن رَّسُولٍ فَإِنَّهُ يَسْلُكُ مِن بَيْنِ يَدَيْهِ وَمِنْ خَلْفِهِ رَصَدًا لِّيَعْلَمَ أَن قَدْ أَبْلَغُوا رِسَالَاتِ رَبِّهِمْ وَأَحَاطَ بِمَا لَدَيْهِمْ وَأَحْصَىٰ كُلَّ شَيْءٍ عَدَدًا (سوره جن، آیات 26 الی 28)
داناى نهان است، و كسى را بر غيب خود آگاه نمىكند، جز پيامبرى را كه از او خشنود باشد، كه براى او از پيش رو و از پشت سرش نگاهبانانى بر خواهد گماشت، تا معلوم بدارد كه پيامهاى پروردگار خود را رسانيدهاند؛ و (الله) بدانچه نزد ايشان است احاطه دارد و هر چيزى را به عدد شماره كرده است (سوره جن، آیات 26 الی 28)
کاملا روشن است که فقط یک رسول مبعوث شده از جانب الله می تواند وحی به معنای کتاب و حکم و نبوت را دریافت نماید و پس از محمد نبی که خاتم انبیاء به شهادت قرآن است، احدی نمی تواند ادعای دریافت وحی نماید:
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَىٰ عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ قَالَ أُوحِيَ إِلَيَّ وَلَمْ يُوحَ إِلَيْهِ شَيْءٌ وَمَن قَالَ سَأُنزِلُ مِثْلَ مَا أَنزَلَ اللَّهُ وَلَوْ تَرَىٰ إِذِ الظَّالِمُونَ فِي غَمَرَاتِ الْمَوْتِ وَالْمَلَائِكَةُ بَاسِطُو أَيْدِيهِمْ أَخْرِجُوا أَنفُسَكُمُ الْيَوْمَ تُجْزَوْنَ عَذَابَ الْهُونِ بِمَا كُنتُمْ تَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ غَيْرَ الْحَقِّ وَكُنتُمْ عَنْ آيَاتِهِ تَسْتَكْبِرُونَ ﴿الأنعام: ٩٣﴾
و كيست ستمكارتر از آن كس كه بر الله دروغ مىبندد يا مىگويد: «به من وحى شده»، در حالى كه چيزى به او وحى نشده باشد، و آن كس كه مىگويد: «به زودى نظير آنچه را الله نازل كرده است نازل مىكنم»؟ و كاش ستمكاران را در گردابهاى مرگ مىديدى كه فرشتگان دستهايشان را گشودهاند «جانهايتان را بيرون دهيد»؛ امروز به آنچه بناحق بر خدا دروغ مىبستيد و در برابر آيات او تكبر مىكرديد، به عذاب خواركننده كيفر مىيابيد.( انعام 23)
دقت فرمایید که زنبور، شیطان یا حتی مادر موسی هیچکدام دارای کتاب و حکم بصورت بماانزل الله نیستند و مخلوط کردن وحی در معنای نزول تنزیل با وحی در معنای الهام و القای یک جهت به یک انسان صرفا یک شیطنت است که ده ها آیه دیگر را که به موضوع وحی در معنای تنزیل اشاره کرده است را مخفی می نماید.